|
|
|
|
|
|
POSTERI – POSTERS
.................................................................................
|
"Kada naši potomci, kroz više stotina godina, budu pretraživali ostatke naše civilizacije, više će saznati o našem životu iz ostataka plakata po arhivama i muzejima nego iz umetničkih slika i skulptura". I zaista, postoji "arheologija" plakata koja vodi do starog Egipta, Vavilona, Atine i Rima, kada su plakati urezivani na kamene površine ili slikani na zidovima. Danas je tehnika drugačija ali je smisao plakata isti: on zaustavlja prolaznika, ima svoj "glas", poput Odisejevih sirena mami oko, ostaje u moždanom koferu kao slika koja najviše govori.
Uistinu, plakat je svud oko nas, opkoljava nas, ali i oplemenjuje svojim izgledom, dopunjava poruku koju nosimo u sebi, otvara nam nov izgled i čini prijatnijim pejzaže metropole. |
.................................................................................
|
|
|
|
|
|
.................................................................................
|
Klijent: Best Western HOTEL M - Beograd |
|
Klijent: Best Western HOTEL M - Beograd
|
|
Klijent: McCann-Erickson Belgrade
|
|
|
|
|
|
.................................................................................
|
Klijent: Radio Beograd 2
|
|
Klijent: Caffe BROD - Beograd
|
|
Klijent: Caffe BROD - Beograd
|
|
|
|
|
|
.................................................................................
|
Klijent: INDEXOVCI - Beograd
|
|
Klijent: INDEXOVCI - Beograd
|
|
Klijent: OKO - Herceg Novi |
|
|
|
|
|
................................................................................. |
Klijent: SET - Beograd
|
|
Klijent: OILILY - Beograd
|
|
Klijent: STUDIO M
- Beograd
|